نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی اخبار نقل و انتقالات یوونتوس

بررسی اخبار نقل و انتقالات یوونتوس

تیم فوتبال یوونتوس بزودی برای فصل آینده آماده خواهد شد و مدیران یووه طبق درخواست آنتونیو کونته در پی ِ جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده هستند .

 

در ادامه مذاکرات یوونتوس و رئال برای انتقال موراتا ، گفته می شود که کار انتقال این بازیکن با 18 میلیون یورو تمام شده است . طبق اخبار Tuttomercatoweb.com باشگاه یوونتوس برای رضایت رئال پیشنهاد خود را تا 18 میلیون افزایش داده است و موراتا نیز با رَد پیشنهاد وولفسبورگ و موناکو ، علاقه مند به حضور در تورین است .

 

در مورد پاتریس اورا نیز پیش بینی می شود که توافقات نهایی بزودی انجام شود . در حال حاضر اخبار منتشر شده نشان می دهد که یوه و یونایتد برای انتقال اورا توافق کرده اند و اختلاف یووه و منچستر 2 میلیون یورو است که انتظار می رود بزودی حل شود .

 

در مورد پیشنهاد برای ویدال نیز همچنان گفته می شود که پیشنهاد رسمی بدست یووه نرسیده است و در صورت ارائه پیشنهاد برای این بازیکن باز هم مدیران بیانکونری مخالفت می کنند . گفته می شود که تنها مدیران یووه با پیشنهادی بسیار بالا راضی به فروش ویدال خواهند شد که پیشنهادهای حال حاضر برای کینگ آرتور حتی نزدیک به آن نیست .

 

اما تلاش و رقابت برای جذب ایتوربه همچنان بین یووه و میلان وجود دارد که گفته می شود یووه همچنان شانس اول برای جذب ایتوربه بشمار می رود و این بازیکن هم علاقه مند به پوشیدن لباس یووه است . در مورد ایتوربه گفته می شود که کونته اصرار زیادی به جذب او دارد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: